شروع دفتر به نام خالق هستی عاشقان

 

سلام به همه دوستان...

این مدت مجبور بودم از وبلاگ دور باشم.اما از این به بعد دوباره شرایط عادی شده.البته امیدوارم....امیدوارم عادی شده باشه چون اگه احساس کنم عادی نشده مجبور می شم  حذف شم و برم......

اما تو این مدت خیلی دلم برای همتون تنگ شده بود.و البته ...دلم برای مطالبم که دیگه بر نمی گردن هم تنگ شده........

امیدوارم با هم اوقات خوشی داشته باشیم.

یا علی



نظرات شما عزیزان:

عاشق گمنامی
ساعت11:44---31 مرداد 1393
سلام برادر خوش آمدی موفق باشی
پاسخ:سلامت باشین ان شاءالله.....با کمک شما.....


reza
ساعت11:30---31 مرداد 1393
سلام داداش خوشحال شدیم و منتظرت بودیم.راستی میتونی با مدیر لوکس بلاگ تماس بگیری و بگی کلا وبت رو برگردونن.مال دوستم هم اینطوری شده بود و حذف کرده بود که تماس گرفت و برگردوندند.موفق باشی
پاسخ:سلام. نظر لطفتونه.بسیار متشکرم... اما من نمی خوام اون وبلاگ برگرده.....با همه داشته هاش دفنش کردم.....اما خوب....واس مطالبش دلم تنگ شده دیگه....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, | 11:14 | نويسنده : سید فرهاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
?