استشمام بوی محرم..

بوی محرم امسال زود تر از هر سال دیگری احساس شد....


دلم بدجوری هوای محرم کرده.....دلم برای محرم تنگ شده...

دلم برای گریه های محرم تنگ شده....

گریه های عاشقانه محرم...

گریه مردان که چون کوه هستند و شاید کمتر کسی اشکشان را ببیند.....

اشکهایشان چه زیباست...


گریه های محرم مرد و زن نمی شناسد.....همه می سوزند...


همه هستند....یک رنگ.....

امام حسین همه را به خیابان می کشاند......از همه رنگ ها و مدل ها....

همه می آیند و یک رنگ می شوند...


دلم برای سیاه پوشی محرم تنگ شده..


ای کاش امسال می توانستم باشم و در و دیوار های شهر را سیاه پوش می کردم....

دلم برای گریه های محرم تنگ شده.....

ما مردا خجالت می کشیم اشکامونو کسی ببینه....

همیشه سعی می کنیم خودمونو نگه داریم...

اما محرم...

تا اسمش می آد....قبل از هر چیزی اشک جاری می شه......

نمی دونم امام حسین با دل ما چه کرده....اما....همه قوانین تو محرم به هم می خوره.....

مرد و زن زجه می زنن...

همه دل ها آماده دریافت معارفه....

اگر محرم نبود ما هم نبودیم........

آقا جان.......یک بار هم که شده قسمت ما کن که ببینیم ضریحت را....

یه بار هم که شده دل تاریکمان را با خاک پایت خاک مالی کنیم بلکه روشن شود...

آقا...دریاب....




نظرات شما عزیزان:

اندیشه جویان خلیل شهر
ساعت11:00---2 آبان 1393
یک روز ترانه ساز خناس شدن

یک روز حماسه ساز احساس شدن

پس کی باید علی اکبر بودن؟

پس کی باید حضرت عباس شدن؟
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 25 مهر 1393برچسب:, | 10:14 | نويسنده : سید فرهاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
?