حاج حسن قضیه چیه؟


کارشناس اقتصاد:

اقتصاد ایران از رکود خارج نشده است

 

حاج حسن!

 

این بی شناسنامه ها چی می گن.....

حاجی قضیه چیه؟

مگه شما نگفتین که ما از رکود عبور کردیم؟

آره...گفتین...من یادمه....

اینا بی سواد بی شناسنامه ان....ما حرف شما رو قبول می کنیم.....



نظرات شما عزیزان:

a.h
ساعت14:25---20 آذر 1393
خخخخخخخخخخخخخ.حاج حسن ببین اینا اینجا چی میګن .ماشالا همه تو کشور واعظن.بعضیا انتخابی میکنن فکر میکنن بهترین انتخاب رو کردن و شاید ګاهن بفهمن که اشتباه بوده وګاها هم اصلا نمیفهمن که اشتباه بوده ولی پا فشاری میکنن که این انتخاب درست بوده همون بحث مغلطه میاد وسط.عزیزان عزیز من بحثم در مورد رکود اقتصادی این چیزا نیست بحثم اصلا جناحی هم نیست اما الکی جانب داری نکنین البته دولت خودش هم میدونست به همین اسونی نمی تونه کار جهادی در زمینه اقتصاد بکنه اما خب ایراد کار هنوز هست میشه دید اصلا هیچ نظریه پرداز و کارشناسی اینو نګه ما نمی تونیم بفهمیم؟که میګی چرا میخواین به دولت ګیر الکی بدیم؟این ګیر در همه دولت ها بوده و هست چون ما ملت هستیم کسی هم که به اون جایګاه میرسه باید وقت بذاره برای من نوعی وظیفه اشه حتی باشه برای ګیر دادن چون منتخب ماست. ما باید پیشرفت و شادی رو بیشتر از دیروز باید ببینیم اما اینطور که شما میګین انګار ما هر روز شادیم مشکلات مون حل شده. یا علی مدد
پاسخ:اول سلام.... دوما....علیک سلام... خوب بریم رو موضوع....خوب ای کاش یه کم دقت می کردین و متوجه می شدین که اصلا حرف از مغلطه و حمیت الکی از دولت نیست....بیشتر حرف من جنبه طنز داشت نه حمایت از دولت......طنز...به معنی واقعی....نه جوک..... موفق باشین.....راستی اگه مسیر کلی وب رو می دیدین متوجه منظور من و مشی من می شدین......


عمار
ساعت19:56---12 آذر 1393
سلام چی میگی

پاسخ:هیچی شما بخواب....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:, | 15:43 | نويسنده : سید فرهاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
?