ساعت


گاهی شرار شرم و گاهی شور شیدایی است

این آتش از هر سر که بر خیزد تماشایی است



دریا اگر سر می زند بر سنگ حق دارد

تنها دوای درد عاشق ناشکیبایی است



زیبای من ! روزی که رفتی با خودم گفتم

چیزی که دیگر بر نخواهد گشت، زیبایی است



راز مرا از چشمهایم می توان فهمید

این گریه های ناگهان از ترس رسوایی است



این خیره ماندن ها به ساعت های دیواری

تمرین برای روزهایی که نمی آیی است



شاید فقط عاشق بداند "او" چرا تنهاست

کامل ترین معنا برای عشق تنهایی است ... 



نظرات شما عزیزان:

سالک گمنامی
ساعت11:18---3 شهريور 1393
از خود در وکردی؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:.................


ساغر
ساعت8:16---3 شهريور 1393
سلام وبت عالی بود
خوشمان آمد
راستی اگه دوس داشتی ب منم سر بزن و ردپای خوشگلتو بزار
با اجازت این پستت و کپی کردم اگه دوس نداری بگو تا از وبم برش دارم
پاسخ:سلام. خوش اومدین...قابلتونو نداره


بروسلی
ساعت12:03---2 شهريور 1393
سلام داداش....وبلاگ جدید مبارک ....موفق باشی...یاحق
پاسخ:سلام. ممنون داداشی....با کمک شما ان شاءالله وبلاگ خوبی داشته باشیم


ارشیا
ساعت23:17---31 مرداد 1393
سلام
وبلاگ جدید مبارک
ان شالله موفق باشی
پاسخ:سلام داداش. ممنونم.همچنین


مصفا
ساعت11:56---31 مرداد 1393
به ما هم سر بزن خوش حال میشم
پاسخ:سلام.سر زدم. وب خوبی داری.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, | 11:32 | نويسنده : سید فرهاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
?