جوانب ازدواج دانشجویی....

برای دانلود کلیپ بررسی  ازدواج های دانشجویی روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 

کاملا بی ربط:



اگر برای کسی مهم باشی

او همیشه راهی برای وقت گذاشتن با تو پیدا خواهد کرد.


نه بهانه ای برای فرار

و نه دروغی برای توجیه ....

حالا بدان دلیل حرف هایمان را....



نظرات شما عزیزان:

amir73
ساعت9:15---9 مهر 1393
وبت عالیه
پاسخ:ممنونم...امیدوارم با نظرها و انتقادات شما بهتر هم بشه


بی نشان
ساعت23:08---25 شهريور 1393
سلام داداش من ازین پست نذار دلم یه جوری میشه نذار داداش من دل ما آب میفته
پاسخ:شما هم اقدام کن داداش من......


محمد
ساعت12:09---23 شهريور 1393
با منهدس شدیدا موافقم ....
من میگم چرا یه مدتیه زده جاده خاکی ؟!؟!!؟
من فکر کردم مشکلی پیش اومده !!!نگو دل در د داشت و نمیدونستیم
پاسخ:إإإإإإإ....عجب آدمایی هستنا...این یه مدت تو خاکی بودم چون آسفالت نداشت......بعدشم دل درد من چه ربطی به شما داره محمد آقا...یه لیوان نبات داغ حلش می کنه.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:, | 9:58 | نويسنده : سید فرهاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
?