یه کم خنده.....

بنده بعد از مدت ها مطالعه میدانی به این نتیجه رسیده بودم که زنان در امر رانندگی هیچ توانی ندارند....

 

 

اما بعد از دیدن توان بسیار سرشار خودم در امر آشپزی....

به این نتیجه رسیدم که کار رو به کار دان باید سپرد.........آخه نمی دونم چرا ما اصرار داریم تو کار هم اینقدر دخالت کنیم؟؟؟؟

 

اما خوب اخیرا با تصویری که از رسانه صهیونیست ها منتشر شد رو به رو شدم.....تصویر زنان کماندوی فلستینی که در اردن آموزش دیدن.........با دیدن این تصویر به نتیجه گیری خودم ایمان آوردم.....

 

 

 

کی به اینا آموزش داده؟اگه ایننا کماندو هستن پس ما چی هستیم؟اینا که نمی دونن سلاح رو کدوم طرفی باید بگیرن.....یکی به اون زنه(شماره- 1) بگه خانم سلاح رو از سر لوله روی زمین نمی زارن........یکی به اون خانمه(شماره2)بگه که سلاح رو می خوای بزاری زمین چرا رو دستگیره آتش می زاری؟ برش گردون!!........من بیشتر دلم برای این کلاش ها می سوزه که دست این خانما افتاده.....نیگاشون کن اصلا بی خیاله......

 

 

و این هم اعجوبه ای دیگر در رانندگی....کلاه ایمنی بر عکس.....



نظرات شما عزیزان:

نازنین زهرا
ساعت9:14---2 مهر 1393
دست درد نکنه داداش خانوما رو اینقدر دس کم گرفتی یه بار دس فرمون ابجیتو ببین از حرف پشیمون نشدی اسممو عوض میکنم
پاسخ:چه می شه گفت......امیدوارم همینطوری باشه که می گین.....
فقط باید از جونم سیر شده باشم که بخوام دست فرمون جناب عالی رو ببینم.


مژده
ساعت0:24---27 شهريور 1393
ای بابا همه خانوم ها که این قدر دست فرمونشون خوب نیست.....اونا یه سری خاص هستن که متاسفانه آقایون بیشتر می بیننشون...همین
پاسخ:نمونه خرمن هستند


محمد
ساعت23:55---25 شهريور 1393
سلام
واقعا همینطوره که گفتی ...
البته یه چیزو نگفتی؟!؟!؟!؟!؟
پـــــــارک کردن خودرو یا از پارک در اوردن ؟!؟!؟
به قران یه بار ببینین دنیایی داره واسه خودش
یعنی یکی از بهترین تفریحات زندگی اینه که به تلاش یک زن حین پارک کردن یا بیرون اوردن از پارک تماشا کنین
پاسخ:همین امروز یکیشون داشت دوبل می گرفت یه کم می رفت عقب بعد پیاده می شد فاصله رو نگاه می کرد....دوباره جا به جا می شد باز پیاده می شد فاصله رو نگاه می کرد.....داستانی بود واس خودش.....


بی نشان
ساعت21:49---25 شهريور 1393
سلام فوق العاده بود دمت جییییییییییییییییز
پاسخ:خواهش می کنم.....قابل نداشت


الهه
ساعت15:27---25 شهريور 1393
سلام عالی بود قشنگه
پاسخ:خواهش


سید مهدی نقیب
ساعت11:52---25 شهريور 1393
سلام.
خوبی؟؟؟
وبلاگ قشنگی داری!!!
میشه ازت 1 خواهشی بکنم؟؟؟
احتیاج به کمک دارم!!!
میشه اگر دوس داشتی کمکم کنی بیای به وبلاگم و اعلام کنی؟؟؟
ممنونت میشم.
منتظرم.
مرسی!

پاسخ:واقعا مردم چه کارا می کنن که آمارو بالا ببرن.......واللا......خوب اگه مشکل داشتی می گفتی همینجا دیگه....
باشه میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 8:58 | نويسنده : سید فرهاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
?