عرفه....


دوست دارین حد اقل برای یه بار هم که شده روز عرفه رو اینجا باشین؟حتی اگه عرفه هم قسمت نشد دوست دارین حد اقل برای یک بار هم که شده این صحن و سرا رو ببینین؟؟

کربلای امام حسین.........آرزوی عشاقه.......

اگه دلتون می خواد یه لحظه چشماتونو ببندین و خودتونو اونجا تصور کنین و یه صلوات بفرستین...



نظرات شما عزیزان:

شهید گمنام
ساعت9:41---16 مهر 1393
کیه که دوس نداشته باشه مگه که امام حسین رو نشناسه
پاسخ:عاشقا دوست دارن


عاشق گمنامی
ساعت18:48---14 مهر 1393
پس ب سلامتی داری کربلایی میشی؟التماس دعا از آقا بخواه بازم مارو بطلبه
پاسخ:سلام. نه بابا خبری نیست آقا هنوز نطلبیدن.....گفتم دعا کنین نائب الزیاره باشم....یعنی دعا کنین برم کربلا بعد براتون از اونجا دعا کنم......


حیدری
ساعت11:48---13 مهر 1393

کربلا کعبه عشق است ومن اندر احرام
شد در این قبله عشاق ؛ دوتا تقصیرم
دست من خورد به آبی که نصیب تو نشد
چشم من داد از آن آب روان تصویرم
باید این دیده واین دست دهم قربانی
تا که تکمیل شود حج من و تقدیرم


پاسخ:ممنونم زیبا بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, | 8:8 | نويسنده : سید فرهاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
?