بوی حسین...

سلام.

تو وبلاگ ما با دوستان بحث کربلا شد.....خیلی دلم هوای حرم کرده......

هوای کربلا و بین الحرمین...

عموما آدم به چیزی زیاد فکر کنه خوابشو می بینه...

جاتون خالی بعد نماز صبح خواب دیدم کربلا هستم...

البته وقت نکردم همه جا زیارت کنم....فقط تونستم حرم آقا ابالفضل رو زیارت کنم.....چه شور و حالی داشت.....

از خواب که بیدار شدم....دلم بد جور هوایی شده بود.....

السلام علی الحسین

و علی علی ابن الحسین

و علی اولاد الحسین

و علی اصحاب الحسین

و علی عباس الحسین

و علی انصار الحسین...

اگه شما هم دلتون هوای کربلا داره دانلود کنین......

 

کاملا با ربط:

در رکوعم، مکث بیش از حد، ریا کاری نبود

زیر آوار جداییِ تو " خم " برداشتم



نظرات شما عزیزان:

بی نشان
ساعت11:10---16 مهر 1393
اخ دعا کن تو خوابم شده قسمت ما کربلا بشه هرجی زودتر
پاسخ:ان شاءالله.....هممون با هم...


شهید گمنام
ساعت9:17---16 مهر 1393
اگر لایق زیارت شویم حتما دعوت می کنن ان شا الله قسمت شود
پاسخ:ان شاءالله لایق بشیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 15 مهر 1393برچسب:, | 8:52 | نويسنده : سید فرهاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
?