بچه های گردان تخریب بیاین رو این طرح کار کنیم...(:



نظرات شما عزیزان:

محمود جوادزاده
ساعت15:51---23 مهر 1393
سلام . من از طریق بنرتون در وبلاگ همسفر به وب شما سر زدم. می خواستم بگم بتون عالیه من هم یه وب دارم و بنرم رو هم داخلش گذاشتم اگر حاضرید که بنر تون رو توی وبم بزنم و شما هم همین کار رو بکنید . وبم در رابطه با شهدا است.به آدرس زیر:
http://382.loxblog.com/
پاسخ:سلام .خوشحالم که رضاییتون جلب شده.......چشم ان شاءالله خبرتون می کنم.خوش حال می شم.


بی نشان
ساعت13:10---23 مهر 1393
هه این یک دهم فتنه های ما نیس!
پاسخ:بله بنده عرض کردم......اما میشه به عنوان یک طرح روش کار کرد و تعمیمش داد.


محمد
ساعت7:30---22 مهر 1393

انتخاب شخص با شما
فتنه اول (سطل اب اول ) با بی نشان
حرکت دوم با من
سومی با عمار


پاسخ:تقسیم کار ان شاءالله در آینده


محمد
ساعت7:22---22 مهر 1393
کی صدامون کرد؟
خیلی وقت کسی صدامون نمیکنه
پاسخ:یه سازمان دهی باید بشیم...چند وقتی هست پراکنده شدیم....


چشم انتظار
ساعت20:40---21 مهر 1393
عجب برنامه ریزی دقیقی داشتن..
پاسخ:البته یک دهم برنامه ریزی فتنه های گردان تخریب ماست........البته بد هم نبود.....


شهید گمنام
ساعت19:16---21 مهر 1393
عجب نامردایین چند نفر به یه نفر
پاسخ:حال می ده از این نامردیا......پسر مجرد نیستین که این چیزا رو تجربه کنین.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393برچسب:, | 16:34 | نويسنده : سید فرهاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
?